„Instyle“ je rozhodujúci prívlastok pre celú dámsku kolekciu dioptrických rámov tejto značky. Každý model vyjadruje silu osobnosti, odvážne kombinácie a animálne vzory. LA MATTA okuliare to je zmyselnosť a energia stelesnená netradičnými farbami a tvarmi. Celá reklamná kampaň tejto kolekcie je o ženskom imidži, vášnivom, priebojnom, ale často zvodnom.
LA MATTA okuliare
majú výrazné a zaujímavé odtiene s eplóziou farieb a detailov. Predovšetkým animálne zvieracie motívy a farby inšpirované divočinou. Originálne dekoratívne prvky dodávajú každému modelu osobitný nádych a dokonale vyjadrujú osobnosť a pôvab žien.
OKULIARE z našej očnej optiky iOPTIKA
U nás v očnej optike iOPTIKA si okuliare LA MATTA vybrala aj pani doktorka, ktorej neuveriteľne pristanú
A naša kamarátka Ľubica si vybrala takéto krásne dioptrické fotochromatické polarizačné okuliare LA MATTA
Okuliare z kolekcie LA MATTA sú určené ženám, ktoré sa neboja ukázať v pekných výrazných okuliaroch. Svojim vzhľadom takto dokážu upútať.
VEDELI STE ?
LA MATTA: ZRODENÝ PRE DIVOČINU
Dnes hovoríme o jednom z najdiskutovanejších evergreenov v módnom svete. Ide o jeden z najznámejších motívov vo svete módy, ktorý za posledných 60 rokov milovali aj nenávideli dizajnéri na celom svete. Spoločnosť Area98 identifikuje tento Evergreen svojou neuveriteľnou a extrémnou kolekciou: La Matta.
No predsa ANIMÁLNY VZOR
Gréci ho nazývali „zoote“ a dnes je dobre známy pod názvom „animalier pattern“, ktorý vždy fascinoval medzinárodne uznávaných štylistov pre jeho nadmerné používanie a mnohonásobné identity. Používanie zvieracích koží na zahrievanie sa datuje od pračloveka a ich používanie malo aj duchovný význam. Egypťania používali aj mačacie kožušiny, pretože mali auru spirituality.
V priebehu storočí nadobúdala mačacia kožušina rôzne významy: v grécko-rímskom veku označovala dyonizské rituály.
Medzi rokmi 1880 a 1900 sa jeho funkcia zmenila, pretože ho Britské estetické hnutie použilo na realizáciu niektorých ženských predmetov s plynulými líniami, ktoré uvoľnili telo. Z tohto dôvodu sa stal znakom intelektuálnych a emancipovaných žien.
A KTO PRESLÁVIL TENTO VZOR ?
Sexsymbolom zvieracieho trendu bola Betty Page, ktorá v 40-tych rokoch stelesňovala provokatívnu, sexi a dravú ženu svojimi odhaľujúcimi bikinami.
Animálny vzor však v roku 1947 stratil svoj zvodný imidž, keď sa doňho zamiloval populárny štylista Christian Dior a použil ho vo svojej kolekcii na jar/leto 1947, kde sa po móle prechádzali modelky vo večerných šatách v živočíšnom šifóne
Zvierací motív od tej chvíle očaril aj hviezdy ako Marilyn Monroe
Audrey Hepbourne so svojím animálnym klobúkom vo filme „Sciarada“ z roku 1963 od Givenchy
Dnes je látka s animálnym vzorom charakteristickou črtou iného štylistu, Roberta Cavalliho, ktorý po prvýkrát uviedol na trh animálny motív geparda v 70. rokoch a v roku 1996. Následne navrhol vzor zebry, motýľa, rybie šupiny, krokodíla, rysa alebo hada.
V roku 2006 sponzoroval Roberto Cavalli aj výstavu Wild: Fashion Untamed, ktorá sa konala v Metropolitnom múzeu umenia v New Yorku a ktorej cieľom bolo ukázať historický a interkultúrny význam animálneho vzoru, ktorý v súčasnosti predstavuje mačaciu ženskosť ženy ako predátora, tak aj koristi.
Maison Area98
Čoraz viac sa animálny vzor používa vo všetkých módnych odvetviach, od oblečenia až po doplnky. Animálny vzor si osvojuje aj taliansky Maison Area98. Vo svojej kolekcii La Matta Area98 reprezentuje zvierací inštinkt modernej ženy: odvážnu, odhodlanú a schopnú zmeniť kožu a schopnosť vžiť sa do rôznych rolí každodenného života bez toho, aby pôsobila vyzývavo.